O FM výrobkoch

 

 

 

 

 

1. Ako si vybrať správne vôňu?

Správny výber vône je veľmi dôležitý, pretože vôňa môže privádzať príjemné pocity, ale môže pôsobiť aj negatívne na psychiku človeka. Vône sa testujú aplikáciou na teplé pulzujúce miesta: vnútorná strana zápästia a lakťa. To znamená, že naraz môžeme otestovať až 4 vône. Po ich aplikácii sa prudko začne vyparovať alkohol. V prípade jeho ovoňania sa vám spáli časť čuchových buniek a váš čuch už nebude môcť rozoznávať vône na niekoľko hodín. Takže počas prvých 10 min sa vyparuje rýchlo prchajúci lieh, ďalších 10 min sa zložky parfumu spájajú s vašou pokožkou a vašim PH, pričom naďalej prchajú rýchlo prchajúce esencie. Až po 30 minútach dosiahne aplikovaná vôňa také zafarbenie, ktoré vás bude sprevádzať po celý deň. Keďže nie ste zvedaví ako vonia rýchlo prchajúci lieh, ale chcete vedieť, ako parfum splynul s vašou pokožkou a jej PH a ako budete voňať po celý deň, preto pri testovaní vône si dajte záväzok, vydržať nevoňať 30 min po aplikácii, zistíte, že sa to oplatí.

2. Parfémy Vám možu spôsobovať aj rôzne alergie vzhľadom na to, že ide o dobrú napodobeninu?

Nespomínam si na žiadne stažnosti týkajúce sa vyvolania alergii od zákazníkov FM. Žiadne stažnosti nezaznamenali ani priamo v FM. V tom prípade je alergická na jednu zložku toho parfumu…aj keby si dala originál, ktorý by obsahoval tú istú zložku, tak by tu reakciu mala.

3. Sú to napodobneniny?

Niektorí vravia, že sú to lacné napodobeniny a že sa to nepodobá, ale keď sa to nepodobá, tak to nemôže byť napodobenina, ale je to orginál a ešte keď pekné vônia, tak nemá chybu. Spolupracujeme s nemeckou firmou DROM, kde vyrábajú vône pre parfumérie a pre FM. FM Group je finálnym výrobcom produktov s originálnym označením FM, v ktorých použité originálne esencie spoločnosti Drom indentické s vônami svetových značiek ako je HUGO BOSS, DOLCE GABBANA, CACHAREL, GUCCI a pod. Ako jediná firma na svete má právo tieto originálne esencie, ktoré sa nedajú patentovať, plniť do svojich flakónov.

4. Aký je rozdiel medzi toaletnou vodou, parfumovanou vodou a parfumom?

Toaletná voda – (Eau de toilette) – obsahuje 4-8% vonných esencií.

Parfumovaná voda – (Eau de parfem) – obsahuje 8-15% vonných esencií.

Parfum – obsahuje 15-30% vonných esencií a vydrží voňať najdlhšie.

Ponúkané parfumy obsahujú 20-30% vonných esencií – dámske parfumy.

U pánskych parfumov sa jedná o parfumované vody zo 16-24% – tným obsahom vonných esencií.

5. Ak si chcem objednať parfum, ako zistím, s ktorou vôňou je identický?

Na vyžiadanie Vám pošlem zoznam vôni, z ktorého si môžete vybrať. Ak sa jedná o konkrétnu vôňu (napr. Dolce&Gabbana…), stačí mi napísať jej názov a značku.

6. Keď sú také kvalitné, prečo sú také lacné?

To čo sľubuje vôňa ďalekého sveta a čo sa zdá byť drahou kvapkou z Paríža, New Yorku, má svoj pôvod v nemeckej firme DROM. DROM je svetový gigant na vonné esencie a exkluzívny partner nadnárodnej spoločnosti FM Group WORLD. Originálne olejové esencie Dolce Gabbana, Hugo Boss, Christian Dior, DKNY… sú v FM Group pod číslami 33, 52, 56, 110… Názvy vznikli následne u výrobcov, ktorí oslovili celebrity. FM Group ako jediná firma na svete má právo tieto originálne esencie, ktoré sa nedajú patentovať, plniť do svojich flakónov, preto sú TOTOŽNÉ!!! Neplatíte zbytočné tisícky za značku ani za flakón, ktorý len prázdny stojí 40 € a aj tak ho vyhodíte.

7.  14,70 eur za parfum? Taký lacný parfum predsa nemôže byť kvalitný.

Nie je to pravda. Parfumy FM Vám ponúkajú dvojitú záruku kvality:

1. pri ich výrobe sa používajú kvalitné vonné esencie, ktoré FM nakupuje od spoločnosti DROM – svetového lídra na trhu s vonnými esenciami – s vyše 100 ročnou históriou

2. parfumy FM obsahujú vysokú koncentráciu týchto esencií – až 30 % – vďaka čomu Vám dokážu voňať naozaj dlho.

Spoločnosť DROM zásobuje 80 % svetového trhu s vonnými esenciami. Rovnaké esencie ako v parfumoch FM sú aj v parfumoch, ktoré poznáte z reklám alebo z parfumérií.Nie všetky parfumované výrobky sú rovnako kvalitné. Líšia sa obsahom vonných esencií. Podľa európskej normy existujú tieto druhy parfumovaných výrobkov:

Aftershave – voda po holení. Obsah vonných esencií: 1-3 %

EDC – Eau De Cologne – kolínska voda. Obsah vonných esencií: 3-5 %

EDT – Eau De Toilette – toaletná voda. Obsah vonných esencií: 4-8 %

Práve toaletné vody sa predávajú v parfumériách najčastejšie. Je to preto, že sú lacnejšie ako parfumované vody alebo parfumy ( kvôli nižšiemu obsahu vonných esencií ). Toaletná voda vydrží voňať asi 2 hodiny, potom ju treba aplikovať znovu.

EDP – Eau De Parfum – parfumovaná voda. Obsah vonných esencií: 8-15 %

Vďaka vyššiemu obsahu vonných esencií vydrží voňať dlhšie a netreba ju aplikovať tak často ako toaletnú vodu.

Parfum – parfum. Obsah vonných esencií: 15-30 %

Má najvyšší obsah vonných esencií. Vďaka tomu, vydrží voňať aj celý deň, bez potreby jeho opakovanej aplikácie.

Parfumy sú zvyčajne najdrahšie, práve kvôli ich vlastnostiam. Nie je nič výnimočné, že stoja mnoho desiatok eur. To však neplatí pre parfumy FM.

8. Prečo sú FM parfumy také lacné?

Produkty FM majú výborné ceny práve vďaka priamemu ( tzv. sieťovému ) marketingu a spôsobu predaja. V cene produktov FM neplatíte za položky, ktoré zvyšujú konečnú cenu parfumu – za zložitý systém distribúcie, zložený z importérov, veľkoobchodu a maloobchodu, drahé reklamné kampane na podporu predaja, ani províziu pre celebritu, ktorá parfumu požičala svoje meno.

Vyrobiť parfum nie je drahé. To, čo parfumy predražuje, sú obrovské reklamné kampane, poplatky za známe meno či náklady na prenájom priestorov a platy predavačov. Za toto všetko bežne platíte, keď si kupujete parfum.

Parfumy FM sú iné. Spoločnosť FM Group pri predaji svojich parfumov vypustila položky, ktoré zbytočne navršujú cenu pre konečného zákazníka – pre Vás.

Parfumy FM sa predávajú priamo konečným zákazníkom, čo znamená obrovské úspory nákladov a teda aj výrazne nižšiu cenu za parfum.

FM vynecháva niektoré z krokov bežného spôsobu predaja a vďaka tomu dokázala znížiť konečnú cenu parfumov bez toho, aby utrpela ich kvalita:

1. klasické parfumy FM sú balené do rovnakých elegantných flakónov, ktoré sa vyrábajú v obrovských sériách a cena za jeden flakón je tak nižšia

2. parfumy FM nemajú mena známych osobností – dôležitý je predsa kvalitný obsah, nie známe meno herečky či speváčky

3. parfumy FM nepotrebujú reklamu

4. parfumy FM sa nepredávajú v bežných kamenných predajniach, ale priamo konečným zákazníkom – Vám

To, že FM neplatí drahé reklamné kampane a predáva svoje výrobky priamo konečným zákazníkom , je obrovská šanca pre Vás.

Okrem toho, že môžete kupovať kvalitné, ale lacné parfumy pre seba či svojich blízkych, môžete aj zarobiť. Odporúčajte parfumy FM ďalším ľuďom a Váš zárobok môže dosiahnuť veľmi zaujímavé hodnoty – záleží len na Vás.

9. Čo všetko je zvyčajne súčasťou ceny za parfum?

1. náklady na výrobu parfumu

2. provízia pre návrhára flakónu ( fľaštičky )

3. náklady na výrobu relatívne malej série flakónov pre jeden parfum

4. provízia pre osobu, ktorá parfumu „ požičala “ svoje meno

5. reklama – platí sa všade – v televízii, rádiách, časopisoch, na bilboardoch, internete …

6. prenájom priestorov a zisk veľkoobchodníka

7. prenájom priestorov parfumérie – obvykle vysoká suma, vzhľadom na to, že parfuméria musí byť umiestnená na frekventovanom mieste aby mala dostatok zákazníkov

8. platy predavačov v parfumérií

9. zisk parfumérie

10. doprava ku veľkoobchodníkovi a potom do parfumérie

Ako vidíte, v konečnej cene za bežný parfum platíte za mnoho položiek, ktoré s parfumom priamo nesúvisia.

10. Prečo niektorí ľudia si kupujú lacné voňavky v cenách od 4eur do 7eur na trhu alebo v obchodných stánkoch a nie u nás?

Mnohí z nich nie sú s ich kvalitou spokojní. Tie vône vydržia krátko, zmenia zafarbenie a pod. Výhodou voni FM je vysoká kvalita, príjemná cena a popri kúpe parfumov a iných produktov FM si môže človek zarobiť ich predajom a tiež získať zaujimavé zľavy na nákup ďalších produktov.

11. Prečo nie je v ponuke parfum FM 238 bude ešte alebo sa chystá jeho náhrada?

Tieto výrobky boli určite dobré, ale FM Group World mal pravdepodobne dôvod na ich vyradenie z ponuky (nemyslím si, že sa týkal kvality). O vyraďovaní produktov nerozhodujeme my, robí sa priemer predajnosti vo všetkých krajinách FM Group a produkty, ktoré sa najmenej na celom svete predávajú, sú postupne vyradené. To sa týka aj vôní parfumov. Tie sa obmenia za nové, trendové vône.

12. Prečo niektoré vône FM vôňajú inak?

Ja som skúšal originál Light Blue a to viac krát a ešte aj teraz, ak ju u niekoho zbadám, tak profesionálne deformovaný si ju hneď vyskúšam. Pravdu povediac, niekedy mi naša FM33ka vônia úplne rovnako a niekedy na 98% a to je tými externými faktormi. A ešte spomeniem jednu moju bývalu kolegyňu z JT, ktorá dovážala z Rakúska originály za 70% ceny a vo veľkom ich predávala v robote kolegyniam a zarábala na nich aj 10€ na kuse a takto si este privyrábala. Nebola škrob a mohla si dovoliť kupiť aj originály, ale odo mna si brala FM33ku, pričom ona predávala originály kolegyniam. Keď som odchádzal preč z firmy, tak sa zaregistrovala a teraz predáva kolegyniam aj originály a aj FM. Pritom naďalej používa FM33ku a ešte aj ďalšie vône od FM, lebo je jej ľúto dávať veľke peniaze za prakticky to isté.

13. Akú mám záruku, že v prípade ponúkania FM parfémov o ktorých vravíte, že sú kvalitnejšie ako originály nebudem zavádzať ľudí značkou parému ktorý nie je originál?

Naše parfumy sú originálne značky FM. Všetky produkty FM obsahujú vône od firmy DROM, kde vyrábajú vône aj pre kamenné obchody-parfumérie. Dôležitou informáciou je, že FM predáva svoje produkty z esencií najväčšieho výrobcu esencií na svete – spoločnost http://www.drom.com ktorá je dodávateľom esencií do väčšiny originálov, zabezpečuje esencie pre naše výrobky. Táto je zároveň výrobcom a producentom značkových vonných esencií so 100-ročnou históriou a tvorí 80 % svetového trhu. Má svoje zastúpenie napr. v Nemecku, Francúzsku, Anglicku, USA, Japonsku, Austrálii, Číne, Brazílii…

14. Parfémy Vám možu spôsobovať aj rôzne alergie vzhľadom na to, že ide o dobrú napodobeninu?

Nespomínam si na žiadne stažnosti týkajúce sa vyvolania alergii od zákazníkov FM. Žiadne stažnosti nezaznamenali ani priamo v FM. V tom prípade je alergická na jednu zložku toho parfumu…aj keby si dala originál, ktorý by obsahoval tú istú zložku, tak by tu reakciu mala.

15. Prečo majú vône spoločnosti FM označenie “FM číslo”?

Pomerne veľkú časť ceny, ktorú platíte za bežný parfum v kamennej predajni, tvorí provízia pre celebritu, ktorá tomuto parfumu požičala svoje meno. Práve kvôli tomu majú parfumy a výrobky FM označenie „FM číslo“. S FM Group neplatíte žiadnej známej osobe za to, že máte parfum, na ktorom je jej meno.
Vďaka tomu majú výrobky FM takú skvelú cenu. FM sa sústredí na kvalitu. Staňte sa členom FM Group a pochopíte, keď si kúpite svoj prvý FM parfum.

16. Ako mám rozoznať, ktorá vzorka je klasická a ktorá feromóny, keď sú tam rovnaké čísla aj pod feromónom?

Vzorka vône je pre všetky produkty s danou vônou. Čiže, ak niekto ovonia vzorku čislo 33, tak rovnako bude vônať aj parfum, parfum s feromónmi, sprchovaci gel, dezodorant aj telový balzam. Feromóny sú látky, ktoré sa pridávajú do parfumov, ale človek ich vedome nezaregistruje čuchom, čiže ani si ich nevšimne, že ich cíti.

17. Sú čistiace prostriedky koncentráty? V akom pomere sa používajú?

Výrobca čistiacich prostriedkov FM For Home mi potvrdil, že koncentrované sú nasledovné výrobky z našej ponuky: Aviváže, prípravok na laminátové podlahy, čistiaca pasta na kovy a tiež prostriedky na umývanie riadu Aloe Vera a Red Citrus.

Máte viac otázok?
Ak máte viac otázok, kontaktujte nás.