Ocenenie pre FM GROUP WORLD

Pánsky parfum FM 329 bol ocenený titulom Qltowy Kosmetyki 2012.

Tento prestížny titul je udeľovaný pre najlepšiu kozmetiku v odbornom časopise “Kosmetyki” porotou zloženou z lekárov, kozmetičiek a novinárov. Toto je už druhé ocenenie pre FM GROUP, udelené súťaží Qltowy Kosmetyki. Pred rokom toto ocenenie získal produkt z rady FM GROUP MAKE-UP – Cukrový peeling na pery.

Cena pre parfum FM 329 bola udelená v kategórii Pánske parfémy (poľské produkty). Porota ocenila trvanlivosť vône, tón vkusné zmesi klasické vône a prijateľnú cenu. Ďalej boli tiež nominované ďalšie dva produkty na toto ocenenie. Odlakovač na nechty (v kategórii Nechty, Starostlivosť o ruky a nohy – poľská kozmetika) a kolekcia SkinLab (kategórie Kozmetika pre mužov – poľská kozmetika).

Qltowy-kosmetyk

Kozmetika FM GROUP Spa Senses dostala cenu “Superprodukt 2011 Czytelniczek Świat kobiety” (“Superprodukt 2011 ženského sveta čitateľov”). Ukázalo sa, že naše kolekcie získala najväčšie uznanie medzi čitateľmi a vyhrala prvé miesto pri hlasovaní pomocou sms správ. Ceny boli odovzdané počas slávnostného galavečera 31. 1. 2012 v hoteli InterContinental vo Varšave.

superProdukt2011

Toto je už druhá cena, ktorú kolekcia Spa Senses dostala. V marci minulého roka bol ocenený originálny desing balenie cenou Art of Packaging. Aj tu sme vyhrali prvé miesto.

Ocenenie Gazela biznisu 2010 i 2011

gazela

veľmi uznávané ocenenie, ktoré túžia získať každá spoločnosť v Poľsku. Jedná sa o cenu za najlepšiu ekonomické výsledky a dynamický rozvoj firmy.

FM GROUP Poľsko, FM GROUP World získali prestížne ocenenie Business Gazelle 2010.

Cena bola stanovená za stabilný rast v posledných 3 rokoch, do úvahy sa berie aj dobrá povesť spoločnosti, jej poctivosť a transparentnosť pre zákazníkov v obchode.

Celkom tri tituly Business Gazelle je veľká česť pre FM Group. Najmä preto, že tento rok splnilo kritériá výrazne menej spoločností ako v predchádzajúcich rokoch.

Cena spotrebiteľov – FM Group World za Objav roka 2011

Cena Art of Packaging 2008 a 2010

art_of_packaging2 art_of_packaging

v roku 2010 za najlepší obal kolekcie SPA Senses

V roku 2009 založená nadácia Golden Tulip Foundation

Golden-Tulip_pl

jedná sa o charitatívnu spoločnosť, ktorá má za cieľ humanitárnu a rozvojovú pomoc a boj proti sociálnemu vylúčeniu. Prvým úspechom je postavenie novej školy v Mozambiku.

Tags: