História FM GROUP

FM GROUP sa začala v septembri 2004, kedy Artur Trawiński, podnikateľ z Vroclavi, ktorá bola založená FM GROUP Poľska spoločnosť. Jeho rýchly medzinárodný vývoj bol tak veľký, že v roku 2007 FM GROUP World spoločnosť vznikla. Teraz FM GROUP produkty sú k dispozícii v mnohých krajinách na šiestich kontinentoch. Jeho veľký úspech bol väčšinou postavený na vysoko kvalitné produkty a obchodný systém, ktoré sú distribuované v – multi-level marketing (MLM). Network marketing je založený na priamych spotrebiteľov odporúčania a dlhodobej spolupráce väzieb založených na dôvere. MLM dáva jedinečnú príležitosť rozvíjať svoje vlastné medzinárodné podnikanie.

Spočiatku FM GROUP World Spoločnosť bola väčšinou spojená s parfumy a parfumované výrobky. Dnes je jeho portfólio produktov je založený na niekoľkých významných značiek:

– Federico Mahora: vysoko kvalitné parfumy, eaux de Parfum a starostlivosť o telo voňajúce kozmetike je rozdelený do výnimočných kolekcií pre mužov a ženy, ako je koža LAB a SPA Senses;

– MAKE UP: make-up kozmetika v širokej škále farieb a atraktívnych tvaroch;

– FOR HOME: účinné čistiace produkty, autokozmetika – FM GROUP CAR CARE a kozmetika pre zvieratá – FM GROUP PETS;

– FM Mobile: mobilný operátor a Internet poskytovateľ dočasne k dispozícii iba v Poľsku, je určená hlavne pre distribútorov FM GROUP.

FM GROUP poslaním je poskytovať vysoko kvalitné produkty vo veľmi dobrom cenové rozpätie priamo klientovi v domácnosti mimo tradičnej siete obchodov. Naším cieľom je neustále zlepšovanie našich služieb kvalitu a neustále rozvoja. Vytvárame ideálne podmienky pre mikropodniku podporované profesionálnym tímom obchodné školenia. Ako rodinný podnik vieme, ako oceniť význam dobrých vzťahov a dlhopisov, na ktorých budujeme našu vzájomnú celosvetový úspech.

FM GROUP vo svete:

– viac ako pol milióna distribútorov po celom svete,
– asi 600 zamestnancov v našich kanceláriách na každom kontinente,
– 300000000 bodov obratu ročne,
– široký sortiment výrobkov: parfumy a parfumované výrobky, make-up kozmetika a čistenie výrobky,
– katalógy publishedin 26 jazyky,
– mnoho prestížnych ocenení:  Obchodné Gazely 2010 a 2011, Customer Laurel – Discovery of 2011, Art of Packaging 2010 za najlepší obalový dizajn (Spa Senses zbierka), Cult kozmetiky 2011 (pre cukor pery krovie) a Swiat kobiety čitateľovi ocenenie – Super produkt 2011 (Spa Senses kolekcia).

V roku 2009 majitelia FM GROUP značky, Katarzyna a Artur Trawiński, so sídlom Golden Tulip Foundation – charitatívnej organizácie, ktorá účinne zvyšuje finančné prostriedky s cieľom uviesť humanitárnej a rozvojovej pomoci a bojovať proti sociálnemu vylúčeniu. Nadácia je prvý úspech je postavená škola v Mozambiku.

history

 

FM GROUP VO SVETE TU

Tags: